Kolejne Nowosci!

Cześć kochani!
Tak jak obiecałam 27 miała być i będzie!
Po drodze zapracowana Szefuncio-ja miała trochę
komplikacji ale jestem i aktualizuję ; ))

Mam tyle do napisania, że aż nie wiem od czego zacząć.
Pisałam już, że moja ekipa jest extra?!
Pewnie tak ale muszę to powtarzać i powtarzać. Bardzo się cieszę
 moje ludki, że tu jesteście i baaardzo ciężko pracujemy.
W niedługim czasie będziemy startować z nowymi projektami m.in 
z  Soredemo Sekai wa Utsukushii i Hoppe ni Himawari!

DZIŚ DLA WAS OD NAS Kimi to Parade 5.5 (+18) 
będzie słodko i bardzo gorąco.
Dzięki naszej tłumaczce Nagaki i LordowiPrzydupasowi
(wiem, że też Wam podoba się ten nick) mogliśmy
zakończyć pracę nad Kimi a tym samym nasz
pierwszy BanBanowy projekt!!! JUPI!
MAMY TEŻ nowy projekto deszczowych
chłopakach a może już nie chłopakach...?
Tego dowiecie się czytając Clear Up After Rain 1 ; )
Wydane rozdziały znajdziecie na naszej stronie jak i na Centrum Mangi

Widzieliście naszego facebooka? Zapraszam Was
będą tam informacje o naszych planach, aktualkach itp.
Ale też trochę o dobrych anime, Japonii czy mangach!


Teraz coś EXTRA!!
Rozpoczynamy nasz pierwszy konkurs pod
 tytułem "One-shot w trzech zdaniach"! 
Chcesz, by Twój ulubiony one-shot został przetłumaczony
 specjalnie dla Ciebie? Tak! Przetłumaczymy go i jeśli wygrasz, 
nasza praca zostanie zadedykowana specjalnie dla Ciebie! 
Załóż konto na naszym forum i koniecznie zajrzyj do tematu konkursu. 
Zapraszamy! 

*Dziękuję Emronnowi za pomysł i opracowanie konkursu*
*Obrazek z Kuroko dedykuję mojej ekipie w której jest wiele
 fanów tej mangi jak i anime. Widzieliście drugi sezon? Polecam <3*
POZDRAWIAM SZEFUNCIO! 

P.S Kochani jeśli w pierwszych godzinach po aktualce
 będą problemy z pobraniem rozdziałów na naszej stronce 
to nie martwcie się, one będą tylko nieraz internet 
Szefuncia odmawia współpracy.... hlip, hlip.




1 komentarze: