Czy to Armagedon?


Łohohoho!
Jestem kochani z aktualką!
W ostatnich dniach było ciężko i myślę, 
że nie tylko ja tak mam, ehh...
Egzaminy, zaliczenia, pisanie pracy, choroba
chyba wszystkie plagi egipskie spadły na mnie w tym czerwcu!

Nie poddajemy się!
Dziś zostawiam dla Was od nas i Hindusów Yozore rozdział 3 (zaczyna być HOT!)
i nowość Hoppe ni Himawari <słodko>!

Dziękuję wszystkim w grupie za Waszą ciężką pracę :)
Teraz lecę ogarniać mój życiowy armagedon! Pa ;*

A i zajrzyjcie koniecznie na nasze forum i facebooka!

4 komentarze:

  1. Brakuje 1 strony w Hoppe ni Himawari [http://www.mangago.com/read-manga/hoppe_ni_himawari/mh/c001/2/]

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy ktosiu już naprawiam! Ah! :)
    Przydałby mi się ktoś taki do sprawdzania w ekipie jeśli chcesz to biorę Cię pod żagle jako 'sprawdzacza' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wciąż brakuje 1 strony http://www.mangago.com/read-manga/hoppe_ni_himawari/mh/c001/5/ :)
    Na razie daruje se robotę 'sprawdzacza',mam roboty w 3 innych grupach,ale jak zauważę jakiś brak lub błąd przy czytaniu to dam znać, jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń