Gdzie wszystko sie zaczyna.

  
   Oficjalnie w dniu 20.04.2014 Grupa BanBan rozpoczęła swoją działalność!
     Z tej okazji mamy dla Was trzy, świeżutkie rozdziały mangi Kimi to Parade.

  Chciałam bardzo, bardzo podziękować Nagaki i Lordowi Przudupasowi
   za wielki wkład w pracy nad rozdziałami oraz w tworzeniu strony BanBan.

Nasza grupa jest nowa i dopiero zaczyna swoją działalność dlatego
 też bardzo potrzebujemy TŁUMACZY z języka angielskiego!
Jeśli posiadasz dobrą znajomość tego języka, kochasz mangę 
i chcesz pomóc tworzyć tą grupę, ZGŁOŚ SIĘ!
Wejdź w zakładkę rekrutacja i dowiedz się więcej.

   I OCZYWIŚCIE OBIECANE OWOCE NASZEJ PRACY

P.S Jestem strasznie szczęśliwa, że wreszcie
 możemy zacząć swoją działalność! 

6 komentarze:

  1. powodzenia! Czystych skanów, dużo tłumaczy i smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za rozdzialiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się w najbliższym czasie żadnych nowych grup, więc jestem zaskoczona. Na dodatek zwykle nie interesuję się mniej znanymi grupami, ale już skradliście moje serce. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej waszych fanów. Powodzenia w tłumaczeniu. Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały.
    Pozdrawiam
    Anielska

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się fajna grupa ;) dołączam do grona fanów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń