Matura i dobre nowiny

MATURA!
Ah, kiedy to było stary Szefuncio i stare czasy.
Mimo, że maturę mam już dawno za sobą to bardzo 
dobrze pamiętam jaki to był stres. Wstałam dziś wcześniej, 
zaparzyłam sobie poranną pokrzywkę i  teraz 3mam mocno
 kciuki za naszych tegorocznych wiosennych maturzystów.
Szczególnie mocno za tych naszych BanBanowych
  Nagaki, Fun Ghoul'a i Lorda Przydupasa.
Kochani nie stresujcie się, trzymajcie mocno długopis w ręku, 
wytężcie swoje mądre główki i myślcie pozytywnie! 

A teraz ta dobra wiadomość o której mowa w tytule postu.
Grupa BanBan nawiązała współprace z  grupą Hindus w szafie! i inni 
przy pracy nad mangą shounen ai, Yozora no sumikko de.
Praca wre i niedługo będziecie mogli przeczytać 1 rozdział tej mangi, 
jestem ciekawa czy pokochacie ją od pierwszego "wejrzenia" tak jak ja.
Będziemy mieli dla Was też  kolejny rozdział słodkiego, słodkiego Kimi to Parade! 
Pozdrawiam Szefuncio :)



3 komentarze:

  1. Manga Senpai została wydana już przez grupę stardust scanlations

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, zamotaliśmy się zaraz to naprawie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na kolejne słodkości od was, a póki co lecę się zaznajomić z kimi to parade

    OdpowiedzUsuń